Förkylning!

2007-11-15 @ 14:19:54
Ja nu ska jag leva med ännu en förkylning i några veckor, god damn vad jag hatar det! Min läkare har inte hört av sig heller angående min medicin som jag skulle få mot min allergi! Bra doktor.
Idag skippade jag näringslivsdagen på stadsbiblioteket i Ängelholm. Kände bara hur täppt min näsa var när ja skulle gå upp...så bestämde mig för att stanna kvar i den varma sängen och vila ut =)
Igår stack jag hem till min älskade Anksie! Vi käkade och käkade och käkade masssaaa gott Haha och drack lite oxå. Skönt var det! Tack för att du finns, du lyckas alltid rädda mig när jag mår som sämst. Mycket skönt att få prata med dig!! Vad skulle jag gjort utan en så fin människa i mitt liv ? Hade helt enkelt varit omöjligt för mig.

Har så ont i min rygg! Kul att något alltid är fel? Haha!
Tänkte ta och städa lite här inne, hänga in mina kläder jag tvättade igår =) Sedan blir det väla en sväng, måste bara köpa min jacka jag blev HEEELT förälskad i.. och lite andra kläder! Jag Älskar SHOPPING! sån härlig känsla när man går ut ur affärer med massa kassar, sen kommer hem och provar allt =) Måste göra i ordning bland mina kläder, jag får inte ens plats med dom i alla mina garderober. Måste verkligen sorteras Haha...tyckte jag gjorde det när jag flyttade, slängde tre stora svarta säckar med kläder, men ändå är det brist på plats till mina nya :D

I helgen blir det relativt lugnt. Måste hålla lite i mina pengar! Känns som jag bara har slängt ut dom från fönstret....vart har dom tagit vägen ?




You can travel the world but you can´t run away from the person you are in your heart. You can be who you want to be make us belive in you, keep all your light in the dark. If you´re searchin for truth you must look in the mirror and make sense of what you can see.

They say learning to love yourself is the first step that you take when you want to be real. Flying on planes to exotic locations won´t teach you how you really feel. Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that belive.

                                                                               JUST BE

image24

Kommentarer

Postat av: Emelie-Marguerite

läs citatet på min blogg om förkylning ;)

2007-11-15 @ 14:24:51
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback