Dödskallt!!

2007-11-21 @ 19:05:36

Idag var det som vanligt skola på morgonen..Allt det vi hade gjort på Michelles dator på Campus var borta! KUL!!!!!! Och läraren i marknadsföring var sjuk! KUL!!!!!! Men då fick vår grupp lite tid att göra om hela vår presentation!!
Efter skolan stack jag och Anna iväg och solade sen hem till henne =) Vi satt o kollade på tv och väntade på Alisa och några till, sen begav vi oss till Olympia där vi skulle kolla på HIF:s träningsmatch mot Elfsborg. Vi klarade bara av första halvlek sen frös vi nästan ihjäl! Fy fan vad kallt det var, och när vi skulle lämna Olympia gick vi fel med och Anna var så förvirrad så att hon nästan gick in i ett galler HAHA hon trodde det var en utgång, men gallret lurade bara henne. Tror nästan det är bud på lite blond färg på huvudet ? Haha! Naaw! Sen har jag bara städat här hemma...känns skönt att jag har gjort det, städar ganska ofta men det är ett måste annars blir allt en sophög ju! Håller även på att tvätta.Har precis ätit min middag med. Spaghetti & köttfärs! =) gott var det. Ikväll är det Top Model som gäller.
Imorgon ska vi redovisa vår Presentation och sen ska jag faktiskt hem och rensa bland alla mina kläder som jag har sagt ett bra tag nu. Fan vill inte men måste, får trycka ner kläder annars och det vill jag inte.  Blir kanske träning med och Väla en snabbis!

Nä nu pallar jag inte sitta här mer, har mycket o göra i mitt liv nu! Datan kommer på sista plats =)

Kramis // .-.v.-. Sanny

Love you Mammi!



Las Palmas Feb 2007- Heineken är så gott! I helgen slår vi till med några sådana
image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback