Äntligen Fredag!

2007-11-23 @ 17:30:44
FAN VAD SKÖÖÖÖÖÖNT!!! FREDAG!!! Känns alltid lika bra! =)
Igår var jag hemma hos brossan och spelade buzz Hollywood HAha svinkul!
Idag har jag varit i skolan, efter det stack vi o solade sen kom brossan och hämtade mig. Vi skulle köra till mamma och plantera blommor och göra fint, och det blev det med mamma. =) Efteråt stack vi till systemet. Haha det var första gången jag satte min fot på systemet sen jag fyllde 20. Har inte varit där och handlat en cider ens! Dålig stil. Det är ju det man längtar efter när man fyllt 20. Nog om det :P
Sen stack jag till maxi och storhandlade...behövdes..Jag har nog aldrig haft så kul när jag har handlat där. Folk var ju helgalna, slängde sig över frys och frukt o allt vad det heter. Grejer gick sönder, folk tappade sina korgar med grejer i, helt hysteriska! Och jag bara skrattade.. För fan chilla när ni handlar, det går inte fortare för att ni ska hetsa.

Ikväll ska jag hem till Annika och dricka med några till =) Ska bli kul!!!! Det har vi alltid. Sen imorgon e det dricka som gäller igen. Hehe vad ska man annars göra ?

Nä nu ska jag göra annat... Ha det dajligt och en trevlig helg!

.v.Sanny.v.

MAMMI LOVE YOU!


HALLOWEENFEST HEMMA HOS MIG 3/11 2007
image31

image32image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback