Tisdag

2007-05-22 @ 15:09:11
Jepp idag är det tisdag och vädret är ju bara MEGASKÖNT!! mjaaaw! ;)
idag har jag gått min powerwalk i över en timme och det kändes förjävligt bra...kan man skriva så ? =) 
Nu har jag ringt kvinnan som ska sätta på härliga tippar på naglarna igen!!!! Åh har saknat dom som fan!
På tisdag nästa vecka ska jag dit o fixa det =) kommer bli nice nice nice =)
Sitter och lyssnar på E-types nya låt (true believer) den är ju helt enkelt bäst, vill bara sätta mig där ute och ta mig några glas vin och njuta nr jag lyssnar på den, eller bara dansa loss till den för den är fräck !
Kollade på lägenheter idag, eftersom jag e VÄÄÄÄLDIGT kräsen när det gäller sånt så kollar jag efter nybyggda lägenheter för jag vill att det ska se snyggt ut både där inne och UTE, hade aldrig flyttat till värsta skabbhuset men fint där inne... glöm det.
Problemet med dom här lägenheterna nu är att jag måste fortfarande veta om jag ska plugga eller fortsätta jobba då jag antagligen får fast jobb  :P Ah ....får vänta ett tag till.

idag ska jag antagligen träffa linda och rida polle =) Haha...mysigt! sen efter det ska jag träffa My Poggan och Silverräven haha så kul...kommer ju garanterat bi en superkulkväll med dom två i svängen, kommer skratta sönder mig.

Nä nu ska jag ner och röka och sen dammsuga här hos pappa och rensa hos Putte. Kommer säkert gå jättebra! 

I helgen är det party party än en gång och denna gången gör vi det med stil.

I'm a true believer
I'm with you through the night
You're my inspiration in life
I'm a true believer
so don't give up the fight
You're my inspiration in life -v-  njuter!!




STUDENT 2006!!! SAKNAR DEN TIDEN!!!
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback