Naglar!

2007-05-29 @ 23:48:47
Idag har jag fixat mina naglar! såå fina... är så stolt över dom.! Var på väla med brossan efteråt och promenixade där och hittade ngt vi skulle köpa som ska bli fint på dig =) Efter det stack jag och solade och nu är man hemma hehe. Nice. Har gått igenom lite vad jag ska köpa och så. Måste ringa typ 100 samtal imorgon och jag orkar helt enkelt INTE :) Imorgon ska jag och mamma iväg och kolla på bilar. Nice
Jag fattar inte detta alltså, börjar jag bli sjuk igen ? femte gången detta året ? Dvs en gång i månaden. Fuck nä för fan.

Jag känner att allt kommer kollapsa snart, jag bara väntar tills den första lavinen börjar. Och vad fan gör jag då ? Måste jag vara stark ? Eller får jag lov att vara svag om jag vill ? Men kommer jag klara av det om jag e svag ?
Tusen frågor, men inga svar tyvärr.

Kärleken suger förtillfället, men det är lugnt för jag suger på kärleken med. Pallar inte ha förhållande, hade jag velat ha det så hade jag haft det, men jag vill inte. Jag väljer hellre att umgås med mina vänner och ha en megarolig sommar.

Du - Du har gjort så mycket för mig, jag uppskattar det, du har funnits för mig när jag har mått dåligt, när jag var ledsen inombords lyfte du upp mig. Vad ska jag göra för att visa min tacksamhet ? Jag kan inte ge dig det du vill att jag ska ge dig. Jag visste verkligen inte att man kan komma en kille så nära på två månader. JAG vet, att om jag hade gett dig det du vill ha, så hade vi varit lyckliga vääldigt länge. Du har visat att du gör såå mycket för mig, allt för att jag ska må bra. Tycker verkligen om dig, vi har kul ihop men jag vet inte vad jag ska göra.  Sorry! :(  Fortsätt lyssna på Tracy Chapman.


Till er killkompisar som läser, SANNY ÄLSKAR ER! Ni är mina änglar, jag finns för er i vått och torrt så som ni funnits för mig och finns för mig. Utan er hade jag varit världens mest ledsna tjej, för utan sånna killar som er hade jag inte klarat mig -v-

Näää ha det bra alla HEIL! // Sanny -v-

Godnatt!
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback