Klockren

2007-05-28 @ 23:16:07

Utgången var klockren i lördags! Träffade så mycket folk ute så det är SJUKT =) Tack Linda =) Haha MammaLinda....vart fick han det ifrån ? kanske jag som råkade säga så? =)

Imorgon ska jag till bjuv och fixa min naglar...ska bli lika fina som dom var en gång i tiden =) NIICE =) sen på med tandsmycke igen.

Ah är trött! Igår var jag och Chrille och såg Pirates of Caribbean (jag vet det stavas inte så). Den var bara lite kompicerad jämfört med dom andra, men bra =) Den jävla nöten som sa att Star Wars skulle komma in i filmen är ju korkad på riktigt.  Tack Chrille, det var skönt att se dig =)

Nej, sängen kallar snart.

Jag sökte, jag gick på intervju, jag kom in!!!!!!!  Godnatt // Sanny -v-

En bild på Jonas mig och ?? Haha Stinsen i lördags, jag käkar melon som ingick i Lindas drink =)
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback