Helg! =)

2007-05-11 @ 14:14:37
Idag är det fredag igen. I onsdes gick det väll sådär bra i Småland Haha, aja vi får väll se. =) På måndag är det Ängelholm som gäller. Hade iaf jättekul och mysigt i onsdes när vi körde upp och ner. Vi besökte även Vimmerby kul kul, blev en snabb fika där inne hehe.  Tack för allt Chrille!!

Pappa åkte till Gran Canaria i onsdes med, är ju faktiskt lite avundsjuk på den mannen hehe. Vill också åka utomlands och njuta av solen. Sverige erbjuder ett mycket tråkigt väder just nu, det gillar inte jag. Nu har jag iaf hand om hans hus. Idag åker mamma till Polen med, jag skulle egentligen följt med men så blev det inte :( Vill ju träffa mina älskade morbrödrar som jag älskar så mycket, får alltid mig att skratta. Får följa med nästa gång. Så nu har jag hand om en lägenhet och ett hus + två hundar haha får se hur det slutar ;)
I helgen ska jag o Chrille fixa vår trädgård. Imorgon kommer Linda och Ellie på besök och då blir det tvkväll och kanske något starkt i drickan =)  Blir kanske utgång, men tveksamt.
Imorgon fyller även mamma 50 år! GRATTIS MAMMA!!!!! tyvärr är du inte hemma när vi ska fira men när du kommer på tisdag så lär det firas =)

Snart kommer Chrille och hämtar mig och då ska vi köra upp till Göteborg =) KUL KUL =)

Annars ska jag bara jobba i helgen! Ha det kanon! -v-

/.v.Sannyimage6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback