Guess who?!

2007-05-17 @ 14:46:09
 IT´S ME =)

Fan vädret är inget o hurra för..! Jag har iaf valt att lägga på en ansiktsmask och hårmask och njuta av ledigheten =)  Men ganska tråkigt o sitta o göra ingenting, jag vill alltid göra något Haha kan inte sitta still för länge. Ikväll ska jag hem till My som har flyttat till Dalhem och sås ka vi busa och äta =)...får ju kolla så du har gjort allt nice. Fan vad masken bränner :S Haha känns så ialla fall men det ska den göra..

Snart sommar...Hm...ska väll bli skönt med lite sol och värme.. Under midsommar åker jag mamma, patrik och Chrille till Polen. Ska bli underbart =) Ska visa Chrille lite ;) Plus att han ska få smaka på världens godaste mat =)
Det blir vår längsta roadtrip tillsammans Haha!!!! Nice nice nice.!

Imorgon e det wooork som gäller igen. I Hate It, But I love money ;)


-v- // Sanny

Julfest med Hamilton hemma hos Kenneth och på utposten 2006! Fan vad kul! men det har vi alltid! vilda fester :D

image11image12image7image10 
han med ciggen var butikschef men numera ägare..haha han liknar ju allt annat än en ägare på den bilden Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback