Ber för er!

2007-05-14 @ 14:24:18
Idag var jag i Ängelholm och det gick superbra! Hoppas!

Jag hoppas verkligen jag får se dig (er) en gång till. Fy fan vad glad jag blir då, jag vill hjälpa dig för jag älskar dig! Du har alltid fått mig o skratta och du har fått mig o inse att familjen e viktig. Jag har alltid försökt hjälpa dig och denna gången vill jag hjälpa dig ÄNNU mer. Det kommer kännas i hjärtat när jag träffar dig och får se dig igen, mitt hjärta kommer fälla många tårar, idag fäller bara mina ögon massa tårar. Försvinner du kommer jag försvinna med dig, hela min själ kommer lida, och jag vet om att tiden bara rinner iväg för oss. Du är en av männen i mitt liv som jag verkligen ser/sett upp till. Jag vet om att du inte har haft ett lätt liv o leva men du kämpar på, du är stark. Ibland när jag mår riktigt dåligt undrar jag bara vart du/ni är. Du/ni är lösningen, ni ger mig leende på läpparna. Du har fått mig o le och skratta många gånger och du har verkligen lyckats måste jag säga, denna gången vill jag få dig o skratta igen, få tillbaka livsglädjen.

Ni tre är mina änglar - som flyger in i mitt liv, ger mig glädje!

Om ni bara visste hur mycket jag saknar er alla tre! -v-

Love you!!!

Måste bara nämna en ängel till som vilar i mitt hjärta! - Mormor- Fattar fortfarande inte, tror hela tiden att du bor i Polen som vanligt och väntar på att jag ska ringa eller komma och hälsa på. Varje dag utan dig är plågsam. Om du bara kunde träffa mig en gång till och kramat mig, åtminstone säga Hejdå till varandra! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback