Sjukis

2007-04-18 @ 15:21:39

Idag är jag duktigt sjuk. Har virus i kroppen och ont i hela ryggen, med andra ord så suger det väldigt mycket ska jag säga er.  Natten har varit ett rent helvete. Har vaknat för många gånger. Arraks har velat hoppa ner från sängen typ 10 gånger och jag har knappast kunnat andas genom näsan. Har riktigt ont i handen vet inte vad som har hänt. Detta är 4 gången jag är sjuk under detta året, magiskt mycket!  Jag hoppas allt blir bra igen så jag kan börja jobba och tjäna lite pengar som jag kan spendera upp fortare än någonsin för det är jag ju sååå bra på =)

I helgen var jag på fest hos SabbiOufki -v- Massa kärlek till dig snäckan! Det var riktigt kul. Efter det begav vi oss till stan och avslutade den underbara kvällen på Tivoli.

Nu ska jag gå o vila. Ha det bra alla! /
Sanny~
image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback